Nuffnang

adverlets

Who's on the line

Monday, October 25, 2010

我真系好中意考试啊 !!!!!

我又癫癫地左。。。。。。
我接受唔到咯...............


还有一张paper ....我就考完啦.......我人生倒数第二次考试....................... (今天考完之后算起)

点算? 我有点 jet lack .... 仲没适应过来。。。。。。。

大家加油啦。。。。。。。唔好羡慕我。。。。。。。


最多你考晒,我俾你quote我的金句咯。。。。。。。。

之后每天每天。。。。。。。。。。。。

我都要做lab ...今天考完试之后又要回到那地方。。。每日做, 不间断地做,希望两个礼拜搞掂啦。。。。甘就阿弥陀佛 。。。

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

averlets

Search This Blog

Total Pageviews