Nuffnang

adverlets

Who's on the line

Sunday, March 13, 2011

迷信

最近沉迷于星座.... 一直以来也比较相信星座预测, 满准的.最近更是让我疯狂..哈哈哈..被我发现了一件事, 不得不信 ..真的很神 ... 从今后真的要先测测星座运程.. 宁可信其有 ...


星座说我要防小人.

处女座, 巨蟹座的人请远离我 , 不然会有血光之灾 .  (到底是谁?)

我才发现双子座和我星座是最好的搭配,相符相配. 好像不多双子座的朋友...还是我没发觉? 天蝎座倒是有一群......

2 comments:

Tiffanie said...

WHat's your sign? I have quite a number of Gemini.. My perfect match horoscope is taurus, but then I almost cant think of any friend with this sign! haha..

Barbie @ eSter said...

im libra .. haha .. i also not aware the Gemini besides me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

averlets

Search This Blog

Total Pageviews