Nuffnang

adverlets

Who's on the line

Sunday, July 9, 2006

in the door way


I lie awake at night ,see things in black and white ,I've only got you inside my mind nomatter day or night ,u know u’ve made me blind ?  I lie awake and pray that you will look my way , I have all this longing in my heart , I knew it right from the start . Oh my pretty pretty boy I like u lk I nv ever loved no one b4 u . pretty boy of mine just tell me you love me too .. jz let me inside make me stay right beside you , I used to write your name n put it in a frame . u stay a little n see me with your smile . n what can I say to make you mine 2reach out for you in time ..很想说你是否听见了很想说我们可不可以. 直到爱消失你才懂得去珍惜身边每个美好风景.那么爱他为甚么不把他留下为甚么不说心里话你深爱他。是不是有深爱的两个他所以不想再让自己无法自拔?我不要你在我身边却看着蓝天不看我的脸.我但愿你快乐的飞,将来要相爱都还有时间.风开始在吹孤独好直接爱最苦的是不能相依偎,然而我会等着你.最深的温柔是成全,我张开双臂任凭你来回,最痛的时候就思念,扎了根的心,不可能撤退.我不快乐因为看见脸上的笑是很勉强的.我很想爱他,但是眼睛在说谎,隐瞒比较容易吧,免得感情变得复杂,但是理智在吵架,退出可以解围吗?谁能给我一个好的回答;爱情是模糊的,可怜的是没有勇气选择,如果再舍不得,这样下去我们每个人都是受害者.当爱情陷在危险边缘,是否都会伤痕累累,是否都会苦不堪言?爱情教会我们都放不下


 


 


 


 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

averlets

Search This Blog

Total Pageviews